Prof. Nabi Toporan
Matematica este asemănătoare escaladării unui munte: efortul e răsplătit prin priveliști mărețe!
Ascensiunea în matematică este frumoasă dacă reușești să te bucuri de confruntări, fără să renunți la cel mai mic eșec!
La Cercul de Matematică sunt așteptați copiii cu minți iscoditoare, încrezători în forțele lor și dornici de a descoperi diverse modalități de rezolvare. La acest cerc vă veți exersa ingeniozitatea, perspicacitatea, gândirea critică și ideile sclipitoare!
Prin activităţile care se desfăşoară la acest cerc, se încearcă o apropiere a copiilor de matematică, abordând-o într-un mod care nu intimidează şi care o face distractivă, cu ajutorul calculatorului.
Copiii sunt încurajaţi să participe la diverse concursuri de matematică distractivă, să acumuleze experienţe noi, să-şi dezvolte creativitatea şi capacitatea de concentrare, să-şi consolideze cunoştinţele şi să se familiarizeze cu elementele de bază ale noilor tehnologii informaţionale şi de comunicaţie.
Pentru copiii din clasele a VIII-a organizam cursuri speciale care pregatesc examenul de evaluare nationala in vedera admiterii la liceu.
Va asteptam cu drag sa va inscrieti in anul scolar viitor.
Profesor: Popescu Laura
Cercul de „ Matematică aplicată” este destinat elevilor din clasele IV –VIII care manifestă interes deosebit şi capacităţi în studiul matematicii la un nivel care depăşeste cadrul programei analitice a obiectului matematică şi urmăreşte ca prin jocuri şi probleme să dezvolte la copii spiritul de observaţie, dorinţa de a găsi soluţii la probleme, plăcerea de a crea noi probleme, de a prezenta rezolvarea acestora într-un mod cât mai clar cu putinţă şi nu în ultimul rând , dezvoltarea memoriei şi testarea abilităţii şi isteţimii minţii. Elevii sunt eliberaţi de teama de a răspunde greşit, răspunsurile lor nefiind cuantificate ci în cel mai rău caz corectate. Elevii sunt încurajaţi să-şi exprime modul în care au judecat problemele pe care le au de rezolvat .Dacă o problemă are mai multe moduri de rezolvare acestea vor fi tratate în amănunt şi ori de câte ori un elev mai găseşte un alt mod de rezolvare va fi încurajat să-l prezinte chiar dacă problema este veche, în acest mod încerc să-i obişnuiesc pe elevi să reia problemele rezolvate , iar găsirea unei alte rezolvări să ducă la aprecieri din partea mea şi a colegilor de cerc.
Prin jocuri didactice bine alese copiii pot fi învăţaţi să aprecieze frumosul, arta, activităţile care le solicită gândirea , ambiţia de a fi mereu un învingător, si de a nu ceda uşor si de a nu se resemna doar a-i felicita pe cei care reuşesc să rezolve cerinţele date.
Trebuie de fiecare dată atrasă atenţia elevilor că ceea ce învaţă ei la acest cerc, le poate fi de mare folos la şcoală, acasă , în excursii , în petrecerea timpului liber în general. Practicarea unor jocuri inteligente din partea lor , va duce la aprecieri din partea profesorilor , cât şi din partea părinţilor.
Prin alegerea acestui cerc îmi propun să-i conving pe elevi despre importanţa cunoştinţelor de matematică în viaţa de zi cu zi , şi că nu există nimic din ceea ce ei cunosc şi vor învăţa de acum înainte în care matematica să nu fie implicată.
Prof. Stancu Elena CV
Motto:“Matematica este calea de înţelegere a UNIVERSULUI. Numărul este măsura tuturor lucrurilor.” (Pitagora).
Cercul de „ Matematică aplicată” este destinat elevilor din clasele primare, cat si elevilor din clasele gimnaziale si liceale care manifestă interes deosebit şi capacităţi în studiul matematicii la un nivel care depăşeste cadrul programei analitice şi urmăreşte ca prin jocuri şi probleme să dezvolte la acestia spiritul de observaţie, dorinţa de a găsi soluţii la probleme, plăcerea de a crea noi probleme, de a prezenta rezolvarea acestora într-un mod cât mai clar cu putinţă şi nu în ultimul rând, dezvoltarea memoriei şi testarea abilităţii şi isteţimii minţii. Elevii sunt eliberaţi de teama de a răspunde greşit, răspunsurile lor nefiind cuantificate ci în cel mai rău caz corectate. Elevii sunt încurajaţi să-şi exprime modul în care au judecat problemele pe care le-au de rezolvat. Dacă o problemă are mai multe moduri de rezolvare acestea vor fi tratate în amănunt şi ori de câte ori un elev mai găseşte un alt mod de rezolvare va fi încurajat să-l prezinte chiar dacă problema este veche, în acest mod încerc să-i obişnuiesc pe elevi să reia problemele rezolvate , iar găsirea unei alte rezolvări să ducă la aprecieri din partea mea şi a colegilor de cerc.
Prin jocuri didactice bine alese copiii pot fi învăţaţi să aprecieze frumosul,
arta, activităţile care le solicită gândirea , ambiţia de a fi mereu un învingător, si de
a nu ceda uşor si de a nu se resemna doar a-i felicita pe cei care reuşesc să rezolve
cerinţele date.
Continutul acestei programe urmareste dezvoltarea capacitatii elevilor de a reflecta asupra realitatilor inconjuratoare, de a-si pune probleme si de a le rezolva , de a interpreta si modela matematic fenomenele si procesele din diferite domenii de activitate umana .
Trebuie de fiecare dată atrasă atenţia elevilor că ceea ce învaţă ei la acest
cerc, le poate fi de mare folos la şcoală, acasă, în excursii, în petrecerea timpului
liber în general. Practicarea unor jocuri inteligente din partea lor, va duce la
aprecieri din partea profesorilor, cât şi din partea părinţilor.
Prin alegerea acestui cerc îmi propun să-i conving pe elevi despre importanţa cunoştinţelor de matematică în viaţa de zi cu zi, şi că nu există nimic din ceea ce ei cunosc şi vor învăţa de acum înainte în care matematica să nu fie implicată.